divendres, 15 d’octubre del 2010

Les mirades ens jutgen?



1ra interpretació:


Potser no es ben bé por, però no podem negar que no ens fa gaire gràcia la idea de fer-nos vells.
La vellesa no es res més que una de les etapes de la vida. Sì, potser es considerada com la final, però això no ha de convertir-se ni en un temor, ni en un inconvenient. Hem d'acceptar-ho i aprofitar al 100% el dia a dia, aprofitar el temps.
Tots naixem, tots creixem i tots morim. Això és una de les coses que sabem i aprenem desde ben petits. Naixem coneixent la mort com aquell qui diu.
Ningú sap que hi ha desprès, perquè no vivim per explicar-ho. Tot i que hi han moltes teories sobre això, no ho podem verificar, perquè no ho hem experimentat. Per això hem de centrar-nos en aprofitar tot el que poguem i fer allò que ens agrada, que ens fa feliços i que fa que ens sentim vius.
"carpe diem"

2na interpretació:


65 anys. Sóc un avi?
Això diuen. Perquè? Per les arrugues, l'expressió de la cara, els cabells blancs o l'experiència que tinc de la vida? Sí, potser 65 anys són molts, però en viuré bastants més.
65? Tant si val, només es un número. Podran dir el que vulguin, però jo tinc un ànima ben jove, i em sento tot un xicot amb els meus amics, les nostres xerrades, les tardes al parc...

3a interpretació:


"Sóm joves, tenim ganes de marxa, de passar-ho bé. Primer anirem a sopar i després de petar la xerrada anirem a ballar. En acabar contemplarem les estrelles vora el mar.
Ens espera una nit fantàstica per disfrutar!"
Qui diu que a la nostra edat no podem gaudir de les mateixes sensacions que quan teníem 15 anys? És més, qui millor que un mateix per autodefinir-se?
La vellesa és quelcom subjectiu. Davant dels teus ulls puc semblar vell, aburrit i sense aspiracions a la vida, però tot això no s'ajusta a la meva realitat. Doncs el meu esperit és jove i viu. He recorregut bona part de la vida, peró segueixo amb ganes de continuar. La vellesa no és res més que una nova etapa. Agafa impuls i tira endavant.
Tu esculls: semblar vell i ser-ho? O sempre sentir-te jove?
Cristina Correa Serrano (2n Batx. B)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada